Isnin, Februari 9

IDEA PALING BERNAS UNTUK PKR GAPAI IMPIAN KE PUTRAJAYA...????

Menjelang keputusan penting mahkamah esok, AnwarGay memberi amaran bahawa Pakatan Haprak akan meraih kemenangan 60% pada PRU 14 akan datang sekiranya beliau disabitkan kesalahan dan dijatuhi hukuman penjara oleh Mahkamah Persekutuan esok.

Ermm... kalau dah begitu bagai dikata...apa lagik...!!! berambos lar ko masuk dalam penjara tu dulu...!!! Ko tak perlu tunggu keputusan mahkamah lagik kot....terus jer dengan rela hati masuk penjara...!!!  Dah menang nanti boleh lar mintak Azmin ke atau Jijah ker kuarkan ko semula dari penjara dan secara tak langsung cita cita mat jenin ko untuk ke Putra Jaya akan tercapai. So, aku cadangkan para macai Pakatan Haprak supaya berdemonstrasi berguling guling kat jalan untuk masukkan AnwarGay dalam penjara, sebab lepas masuk penjara, Pakatan Haprak akan menang pilihanraya..ada betull..????.


psssttt....Sembang je lebih AnwarGay ni...sebenarnya dia memang takut masuk penjara tu...kehkehkeh..!!! 

1 ulasan:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    BalasPadam