Khamis, Disember 4

PENGUNDI PARLIMEN ALOR GAJAH MELAKA PASTI GEMBIRA DENGAN FAKTA INI...!!!!

Untuk maklumat korang, gambar yang kat bawah ini adalah gambar YB Datuk Koh Nai Kwong, Ahli Parlimen Alor Gajah Melaka yang baru penggal ini menjadi Ahli Parlimen di sini.


Setelah hampir setahun lebih beliau menjalankan tugas sebagai Ahli Parlimen Alor Gajah dan sebagai salah seorang PENGUNDI di Parlimen ini, aku rasa aku nak menilai sikit lar KPI mamat ni...hehehe...

Terus terang aku katakan, apabila nama beliau di sebut sebagai calon baru Barisan Nasional di Parlimen Alor Gajah pada PRU13 yang lalu, aku merasa agak kurang yakin dengan kemampuan beliau. Almaklumlar beliau ketika itu kurang diterima oleh jentera Barisan Nasional.  Tetapi sekarang beliau telah membuktikan bahawa aku tersilap didalam membuat andaian kerana nampaknya kini beliau telah membuktikan kepakaran beliau didalam memberi khidmat kepada RAKYAT..
.Yesss..!!!....a very soft spken person, seorang yang kuat bekerja, senang didekati dan sentiasa mendengar masalah rakyat...!!! Tahniah Latukkk...!!! u're the best...!!!

Ermm...Korang rasa rasa Shamsul Ketot boleh kerja macam kat bawah nie tak..???


Ini adalah aktiviti yang aku 'kopek' dari facebook YB Datuk Koh Nai Kwong sepanjang bulan November 2014 yang lalu..mungkin ada lagi aktiviti lain yang aku tak perasan....boleh tahan kan..???

Jadi...kepada pengundi pengundi di Parlimen Alor Gajah, teruskanlar menyokong Ahli Parlimen kita ini ok...!!!! Kalau dah sesuatu benda tu baik tak payah lar korang nak pikir pikir tukar kepada sesuatu benda yang belum pasti...betul tak..???

soooo Latuk...!!!! KEEP UP THE GOOD WORK OK...!!!






psst...ini bukan BODEK yer...!!! ini kenyataan...!!!! kalau didepan seseorang pemimpin tu korang puji bagai nak rak...!!! dialah pemimpin berjiwa rakyat lar bagai,,,!!! sedangkan hakikatnya 'yeeelek petelek'...!!! itu baru BODEK namanya bro...!!!! hahaha..!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan