Khamis, Disember 4

FAKTA MENARIK TENTANG DAPig DAN KOMUNIS...!!!!

PERTAMA
Struktur organisasi DAP adalah sama dengan yang digunapakai oleh Parti Komunis Malaya (PKM). Dalam DAPig individu yang paling berkuasa dalam parti adalah yang memegang jawatan Setiausaha Agung (sekarang dipegang oleh Lim Guan Eng) manakala jawatan Pengerusi hanyalah sebagai boneka sahaja.


Begitu juga dengan Parti Komunis Malaya dimana Chin Peng yang memegang jawatan       Setiausaha Agung adalah BOS BESAR. Walaupun Musa Ahmad dilantik sebagai Pengerusi, namun peranannya hanyalah untuk menarik sokongan orang Melayu sahaja....dan sekarang DAPig menggunakan modus operandi yang sama dengan mengambil PAS menyertai Pakatan Haprak semata mata untuk menjadi balaci menarik sokongan pengundi Melayu-Islam.

KEDUA
Sama seperti Parti Komunis Malaya, keanggotaan DAPig didominasi hampir sepenuhnya oleh kaum Cina. Walaupun terdapat kaum Melayu dan India yang turut menganggotainya, mereka tidak lebih sebagai kosmetik untuk mencantikkan DAPig di mata rakyat.


KETIGA
Matlamat Parti Komunis Malaya adalah untuk menubuhkan sebuah republik komunis di negara ini. Konsep ini diwarisi pula oleh DAPig yang mempunyai niat untuk meruntuhkan sistem Raja Berpelembagaan dan menukarkannya kepada sistem republik.

KEEMPAT
DAPig meniru kaedah Parti Komunis dalam menarik sokongan orang Melayu kepada mereka. Jika Parti Komunis Malaya menubuhkan Rejimen Ke-10 sebagai pasukan komunis Melayu, DAPig pula menubuhkan beberapa cawangan DAP Melayu yang dianggtai sepenuhnya orang Melayu, selain melantik beberapa orang Melayu memegang jawatan penting dalam parti.
Semua ini dilakukan semata mata untuk memperalatkan orang Melayu tersebut bagi mencapai matlamat mereka. Orang Melayu tersebut tidak ubah seperti lembu yang dicucuk hidungnya yang tidak mampu berperanan penting untuk membuat keputusan.

KELIMA
DAPig dan Parti Komunis Malaya kedua duanya adalah anti Islam dan Melayu. Jika Parti Komunis Malaya banyak menjadikan orang Melayu Islam sebagai mangsa mereka, DAPig pula menjalankan gerakan untuk menghapuskan dasar dasar yang melindungi kaum Melayu/Bumiputra.


...dan yang kat bawah nie pun kira sama jugak dengan KOMUNIS kerana sanggup menggadaikan orang Melayu Islam kepada Komunis DAPig semata mata kerana gilakan kuasa....!!!!




psssttt...FIKIR FIKIRKANLAH...!!!

1 ulasan: