Khamis, Disember 25

KENYATAAN BODOH PIANG : PAS KATA THAILAND YANG BERSALAH DALAM HAL INI...???

Kelantan (diperintah oleh Pakatan Haprak) menjadi negeri kedua selepas Selangor (diperintah oleh Pakatan Haprak) yang mencatat kadar kes jangkitan HIV tertinggi di Malaysia. "Statistik HIV dan AIDS yang tinggi di Kelantan adalah disebabkan negeri tersebut bersempadan dengan Thailand yang mudah menawarkan dadah dan pelacur", kata Ahli Jawatankuasa PAS, Nik Mohamad Abduh Nik Abd Aziz....dan anak Nik Ajis nie telah menyalahkan Thailand kerana menjadi penyebab jumlah HIV tertinggi di Kelantan.


Ermm...senang jer korang beri jawapan yer...!!!...seperti biasa...menyalahkan orang lain erk...!!! Bagaiamana dengan Kedah..?? Negeri Kedah mempunyai sempadan yang lebih luas dengan Thailand berbanding Kelantan....... dan Kedah juga bersempadang dengan Danok yang popular sebagai sarang pelacuran..takder pun ranking HIV tertinggi macam Kelantan..!!! Mengaku jerlar yang kebanyak rakyat Kelantan (idak lar semua brooo..hehehe) memang kaki menutoh kot..??? Oleh kerana itu sepatutnya Kerajaan Negeri Kelantan kena berusaha sendiri bagaimana untuk mengatasi masalah ini dan elakkan daripada menyalahkan orang lain sahaja...mengaku jer lar kebodohan korang sendiri yang tidak mampu untuk mentadbir dan mengurus rakyat.


Ermm....kalau kita lihat dari sudut lain, mungkin juga dalam kepala hotak Nik Abduh, ini adalah isu "menutoh" dan bukannya isu dosa maksiat melakukan zina. Sudah tentulah yang melanggan pelacur nie adalah RAKYAT KELANTAN yang majoritinya mengundi PASpispus kan..??? apa ada hal buat maksiat ni sebab mereka kan dah confirm masuk syurga walaupun mereka lakukan maksiat...!!! tak gitu...??? :)


psssttt.... Tetap salahkan orang lain atas kebodohan diri sendiri...!!! aptb...!!!

1 ulasan:

  1. Dah bapa dia bongok...anak pun bongok juga...itu la PAS...puiiiiii....

    BalasPadam